Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Často kladené otázky

     

    1)    Jaké zboží si mohu ve Vašem obchodě zakoupit?

    Specializujeme se na kvalitní dámské, pánské a dětské módní doplňky, jedná se především o peněženky, kabelky, tašky, aktovky, batohy, klíčenky, z oblečení jsou to ponožky, svetry, šaty, topy, trička, tílka, halenky, tuniky, kalhoty, legíny, plavky, fitness oblečení, které pečlivě vybíráme od ověřených výrobců. V brzké době plánujeme rozšířit náš sortiment o pánské oblečení. Těšit se můžete na pravidelný přísun svěžích kousků od zcela nových značek.  

     

    2)    Mohu si Vaše zboží vyzkoušet v kamenné prodejně?

    Bohužel ne. Naše zboží prozatím prodáváme prostřednictvím internetového obchodu. Zboží si můžete u nás zakoupit, doma v pohodlí nerušeně vyzkoušet a prohlédnout, pokud Vám nebude vyhovovat, můžete jej bez problémů vrátit či vyměnit.

     

    3)    Jak zjistím správnou velikost oblečení?

    Stačí jen kliknout na parametry produktu, které Vám prozradí, jaká velikost bude trefou do černého. Pokud máme zboží skladem, rádi jej na Vaši žádost přeměříme.

     

    4)    Jak mohu provést objednávku?

    Vložte zboží do košíku a poté se přesuňte k pokladně. Pokud jste se u nás již zaregistrovali, stačí se přihlásit. Veškeré Vaše údaje se posléze automaticky doplní. Během objednávky se můžete také přímo zaregistrovat nebo uskutečnit nákup bez registrace. V tom případě je ale nutné uvést všechny potřebné údaje, abychom věděli, kam Vám máme balíček odeslat. Následně prosím vyberte způsob dopravy a platby. Poté Vaši objednávku potvrďte. 

     

    5)    Je při nákupu nutná registrace?

    Registrace nutná není, nicméně Vám přinese spoustu výhod. Pokud u nás budete nakupovat opakovaně, ušetříte spoustu času s vyplňováním Vašich údajů. A nejen to. Za každý nákup od nás získáte věrnostní body, které můžete proměnit ve slevový poukaz v korunové hodnotě. Výhody věrnostního programu jsou určeny pouze registrovaným zákazníkům.

     

    6)    Je možné objednávku zrušit nebo upravit?

    Ano, ovšem jen do chvíle, než Vaši zásilku předáme přepravci. Poté už není možné objednávku stornovat ani upravovat. Pro změnu ve Vaší objednávce nás prosím vždy neprodleně kontaktujte.

     

    7)    Za jak dlouho mi objednávku doručíte?

    Zboží, které máme skladem, odesíláme zpravidla ihned, nejpozději však do dvou pracovních dnů. Pokud Vámi vybrané kousky skladem nemáme, doručíme Vám je do pěti až deseti pracovních dnů. Vždy se ale snažíme, abychom k Vám balíček vyslali co nejdříve.

     

    8)    Odesíláte zboží i na Slovensko?

    Ano, naše produkty si mohou zakoupit také slovenští zákazníci.

     

    9)    Jak mi zásilku dopravíte?

    Záleží především na tom, jaký způsob dopravy Vám bude více vyhovovat. Chcete, abychom Vám balíček dopravili přímo domů? Potom bude pro Vás skvělou volbou doprava prostřednictvím DPD kurýra. Rádi byste si vyzvedli svůj balíček až ve chvíli, kdy to vyhovuje Vám? V tom případě si nechte zásilku doručit do jedné z poboček Zásilkovny či České pošty. Seznam všech poboček Zásilkovky naleznete zde.

     

    10)  Jak mohu za zboží zaplatit?

    Objednávky je možné uhradit dobírkou nebo bankovním převodem.

     

    11)  Kolik mě zaslání balíčku bude stát?

    Zboží v ČR zasíláme prostřednictvím Zásilkovny při platbě předem za 60 Kč, s dobírkou za 90 Kč. V případě, že si vyberete přepravní společnost DPD a zvolíte platbu předem, uhradíte za poštovné 90 Kč. Pokud si budete přát, abychom Vám zásilku zaslali na dobírku, uhradíte poštovné ve výši 140 Kč. Zboží zasílané na SK doručujeme pouze při platbě předem, vyzvednutí na pobočce je 4 Eura,  doručení na adresu 4,57 Eur. Všechny ceny jsou včetně DPH.

     

    12)  U objednávky nebyla přiložená faktura, co mám v takovém případě dělat?

    Nemějte strach, je to zcela v pořádku. Účtenky do našich zásilek nepřibalujeme. Faktura za zakoupené zboží je Vám kdykoli po ruce ve Vašem zákaznickém účtu.

     

    13)  Mohu zakoupené zboží vrátit?

    Zboží můžete vrátit nejpozději do 14-ti kalendářních dnů ode dne převzetí zásilky. Zboží však musí být originálně zabalené, nenošené a neparfémované. Postup při vrácení zboží je zcela jednoduchý. Nejprve nám zašlete e-mail na: info@galanto.cz, kde uvedete své jméno, číslo objednávky a zboží, které si přejete vrátit. Obratem nám zboží zašlete doporučeně na adresu: Galanto.cz s.r.o., Dlážděná 260, Tehovec 251 62. V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku, taková zásilka nebude přijata.

    K vrácenému zboží prosím připojte fakturu, kterou si vytisknete po přihlášení do zákaznického účtu. Uveďte také způsob vrácení peněz, číslo Vašeho účtu a důvod vrácení.

     

    14)  Za jak dlouho obdržím peníze zpět?

    Pokud je vše v pořádku, odešleme Vám peníze na uvedený bankovní účet do 14 pracovních dnů ode dne přijetí vráceného zboží.

     

    15)  Je možné vyměnit zboží za jiné?

    Našim zákazníkům nabízíme první výměnu zcela zdarma. Zboží však musí být originálně zabalené, nenošené a neparfémované. Postup při výměně zboží je zcela jednoduchý. Nejprve nám zašlete e-mail na: info@galanto.cz, kde uvedete své jméno, číslo objednávky a zboží, které si přejete vyměnit. Obratem nám zboží zašlete na adresu:

    Galanto.cz s.r.o.

    Dlážděná 260

    Tehovec 251 62

     

    Ke zboží prosím připojte fakturu, kterou si vytisknete po přihlášení do administrace v našem obchodě. Nezapomeňte také uvést, jaké zboží Vám máme výměnou zaslat.

     

    16) Reklamace zboží

    Reklamovat zboží můžete jen tehdy pokud se jedná o vadu způsobenou při výrobě. Pro uplatnění není třeba zasílat hned zboží nazpět. Pokud nám zašlete na mail reklamace@galanto.cz kvalitní fotografie, předáme jej na reklamační oddělení, které se snaží vyřídit Váš požadavek neprodleně, nejpozději však do 30 dní od doručení reklamovaného zboží. Tímto způsobem šetříme vaše peníze a drahocenný čas.

     

    17)  Pokud si nebudu s něčím vědět rady, jak Vás mohu kontaktovat?

    Jednoduše nám zavolejte na telefonní číslo: +420 775 426 000. Rádi Vám pomůžeme každý pracovní den od 10:00 hod. do 18:00 hod. Kdykoli nám také můžete napsat na e-mail: info@galanto.cz. Odpovíme Vám hned, jak to bude možné.


    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace V pořádku

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit